Mustafa Ceceli Söz Aramam Şarkı Sözleri

Son dönemlerin en beklenen albümünü çıkaran Mustafa Ceceli'nin yeni albümünden paylaşımlara "Söz Aramam" şarkısı ile devam ediyoruz. Bu albüm içinden paylaştığımız 6.şarkı olan söz aramam parçası ceceli hayranları tarafından albümün en beğenilen şarkısı olarak seçildi. Mustafa ceceli'nin söz aramam şarkısını sözleriyle birlikte bu yazımızda bulabilirsiniz. Peki ya sizce zincirimi kırdı aşk albümündeki en iyi şarkı hangisi?
mustafa ceceli söz aramam şarkı sözleri
mustafa ceceli söz aramam şarkı sözü

Mustafa Ceceli Söz Aramam Dinle

Mustafa Ceceli Söz Aramam Sözleri

Ey Aşk
Döndür Hadi Onu Yolundan
Alma Benim Yanımdan
Etme Beni Sağımdan Solumdan 
Elimden Kolumdan

Ey Aşk
Ayrılığın Farkı Yok Ölümden
Ne Çektiysem Dilimden
Etme Beni Canımdan Ciğerden 
Yurdumdan Yerimden

Arada Kaldım Yine Kederden
Kurtulmak Zor Deli Kaderden
Sen Yinede Sev Sakın Korkma
Bile Bile Gidenlere Rağmen

Söz, Sana Söz Aramam
Sakın Sen Üzülme Kıyamam
Ne Kadar Sevsem De Rengini Kalbinin
Kendimi Senle Boyamam

Söz, Sana Söz Aramam
Ama Buralarda Duramam
Düşerim Yollara Yeni Şehirlere
Bilirim Kimselere Yaramam 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri