Mustafa Ceceli - Zincirimi Kırdı Aşk Şarkı Sözleri

Mustafa ceceli, 2017 yılında "Zincirimi Kırdı Aşk" isimli albümünü dinleyicisine en sonunda sundu. Başta ceceli fanlarının büyük merakla beklediği albüm an itibariyle esenshop'da ön siparişe açıldı bile. 14 şarkılık bu albümde, adını direkt albümün adından alan zincirimi kırdı aşk şarkısı bu eserin çıkış parçası olarak netd müzik kanalında yerini alacak. Sizler için albümün tüm şarkılarını sözleriyle birlikte paylaşıyoruz ve bugün ilk olarak zincirimi kırdı aşk sözleriyle bu güzel albümün ilk şarkısına sitemizde yer verelim istedik. Sizce bu albüm Mustafa Ceceli'nin 2015 yılında çıkardığı ve satış rekorları kıran Aşk İçin Gelmişiz albümünü geride bırakabilir mi?
mustafa ceceli zincirimi kırdı aşk şarkı sözleri
mustafa ceceli zincirimi kırdı aşk şarkı sözü

Mustafa Ceceli Zincirimi Kırdı Aşk Dinle

Mustafa Ceceli Zincirimi Kırdı Aşk Sözleri 

Dur Konuşmam Gerek Senle
Tutamam Artık İçimde
Yok Eder Beni Kavurur Beni
Büyüyor Yangın İçimde

Konuşmam Gerek Senle
Tutamam Artık İçimde
Üzüyor Beni Acıtır Bedeni
Seni Hapsediyor İçinde

Bu Yangın Böyle Her Yanı Saracak
Külleri Semalara Savrulacak
Ben Sana Teslim Ben Sana Tutsak
Aşığım Yüreğim Çıkacak Yerinden

Bu Yangın Böyle Her Yanı Saracak
Külleri Semalara Savrulacak
Ben Sana Teslim Ben Sana Tutsak
Aşığım Yüreğim Çıkacak Yerinden
Zincirimi Kırdı Aşk

Gelsin Bu Gece Bırakmasın Hiç Ellerimi
Beklesin Dolunay Seyretmesin Güneşimi
Terk Ederim Mutsuzluğun Gölgesini
Aşkı Meşk Ederim

Bu Yangın Böyle Her Yanı Saracak
Külleri Semalara Savrulacak
Ben Sana Teslim Ben Sana Tutsak
Aşığım Yüreğim Çıkacak Yerinden

Bu Yangın Böyle Her Yanı Saracak
Külleri Semalara Savrulacak
Ben Sana Teslim Ben Sana Tutsak
Ağlarım Yüreğim Kanıyor Derinden
Zincirimi Kırdı Aşk

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri