Yıldız Tilbe Sevgililer Günü Şarkı Sözleri

Dün netd kanalında yayınlanan Yıldız Tilbe'nin Sevgililer Gününe özel şarkısı kısa sürede 200 bin dinlenme barajını aştı. Özdemir Müzik etiketiyle aynı zamanda raflarda da yerini alan Yıldız Tilbe'nin 2017 yılında çıkardığı ilk şarkı olarak karşımıza çıkıyor. Ayrıca Sevgililer Günü adını verdiği albümünün çıkış parçası olduğunun da altını çizerek şarkıyı sizlere sunuyoruz. Aşağıdan şarkı sözleriyle birlikte erişebilirsiniz.
yıldız tilbe sevgililer günü şarkı sözleri
yıldız tilbe sevgililer günü şarkı sözü

Yıldız Tilbe Sevgililer Günü Dinle

Yıldız Tilbe Sevgililer Günü Sözleri

Birazcık Ordan Birazcık Burdan
Birazda Şurdan Öpeyim Mi?

Dudaklarında, Ayaklarında,
Her Tel Saçında Gezeyim Mi?

Gözlerimi Açmadan Sesimi Çıkarmadan
Kimseye Duyurmadan Seveyim Mi?

Bak Aşkım Bak, 14 Şubat
Nice Yıllar Aşkımıza
Bak Aşkım Bak, 14 Şubat

Sevgililer Günü Bir Gün
Ben Sana Ölürüm Her Gün
Sevgililer Günü Bir Gün
Ben Seni Severim Her Gün

(2x)
Sevgililer Günü Bir Kez
Sen Bir Başka Sevimlisin Herkes

Kilitlenmişsem, Anahtarımsın
Ateşlenmişsem, Ilacımsın
Sen Benden Hazla Bana Aşıksın
Gönül Dolusu Heyecansın

Sen Ülkesin Ben Şehir
Sen Zindansın Ben Esir
Sana Herşey Veririm Sen Hayatsın

Bak Aşkım Bak, 14 Şubat
Nice Yıllar Aşkımıza
Bak Aşkım Bak, 14 Şubat

Sevgililer Günü Bir Gün
Ben Sana Ölürüm Her Gün
Sevgililer Günü Bir Gün
Ben Seni Severim Her Gün

(2x)
Sevgililer Günü Bir Kez
Sen Bir Başka Sevimlisin Herkes

Sevgililer Günü Bir Gün
Ben Sana Ölürüm Her Gün
Sevgililer Günü Bir Gün
Ben Seni Severim Her Gün

(2x)
Sevgililer Günü Bir Kez
Sen Bir Başka Sevimlisin Herkes


Sevgililer Günü Bir Gün
Ben Sana Ölürüm Her Gün
Sevgililer Günü Bir Gün
Ben Seni Severim Her Gün

(2x)
Sevgililer Günü Bir Kez
Sen Bir Başka Sevimlisin Herkes

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri