Alişan Uslu Dururum Şarkı Sözleri

Avrupa Müzik etiketi ile yayınlanan "Uslu Dururum" parçası Alişan'ın 2017 yılı içinde çıkardığı ilk parçadır. Sözleri Gökçer Turan'a ait olan uslu dururum parçasının aranjörlüğünü ise Erhan Bayrak yaptı. Ayrıca iTunes, Spotify, Fizy, TT Müzik platformlarında da yerini alan bu yeni şarkı kısa sürede trend şarkılar listesinde üst sıralara tırmandı. Biz de Alişan'ın bu yeni çıkardığı single çalışmasını şarkı sözleriyle birlikte sizlere sitemizde sunuyoruz. Şarkıyla ilgili düşüncelerinizi yorum olarak yazabilirsiniz.
alişan uslu dururum şarkı sözleri
alişan uslu dururum şarkı sözü

Alişan Uslu Dururum Dinle

Alişan Uslu Dururum Sözleri

Cesaretim Yoktu 
Gel Bana Bugün Demeye
Söyleyecek Sözüm Çoktu
Attım Her Şeyi Içime

Dinlemek Istemedin Ki
Kendince Yaptın Gereğini
Ama Ben Hala Seviyorum
Belki De Aşk Budur

Canının Istediğini Yap Elbet
Karışamam Kötü Söz Sarf Et
Yerden Yere Vur Zaten 
Belki De Aşk Budur

Bari Gel Ört Üstümü
Yokluğun Odamı Soğuttu
Sensizlikten Ödüm Koptu
Bir Daha Yapmam Uslu Dururum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri