Anıl Durmuş Gururum Yerde Kalmaz Şarkı Sözleri

Birçok kişinin O Ses Türkiye adlı televizyon yarışmasından duyduğu Anıl Durmuş, "Gururum Yerde Kalmaz" şarkısıyla FadeOut Müzik etiketiyle piyasaya giriş yaptı. Artık Olmaman Gerek, Unutamadım Adını gibi şarkılarıyla oldukça geniş kitleye hitap ettiğinden kısa sürede amatör müzik dünyasından profesyönel müzik dünyasına yükseldi. Hayranları da giderek artan Anıl Durmuş'un sözleri Mert Demir'e ait olan, Gururum yerde kalmaz şarkısına sözleriyle birlikte sitemizde yer verelim istedik. Bu şarkısı dışında diğer eklediğimiz parçalarını da sözleriyle birlikte sitemizde arama yaparak bulabilirsiniz.
anıl durmuş gururum yerde kalmaz şarkı sözleri
anıl durmuş gururum yerde kalmaz şarkı sözü

Anıl Durmuş Gururum Yerde Kalmaz Dinle

Anıl Durmuş Gururum Yerde Kalmaz Sözleri

Dönme, Dönme, Döndün De Ne Oldu?
Baksana Her Yanım Yara Bere
Dağıldım Döndüm Harabeye
Unutamadım Asla Seni Çık Git
Gücüm Kalmadı Geriye

Söyle, Söyle, Unutmak Kolay Mı?
Kapattım Gözlerimi Bile Bile
Bitti Umudum Doyamadan Yine
Yanarım Ama Söndüremez Kimse
Gücüm Kalmadı Geriye

Bir Gece Gelip
Anıları Alıp Gidersen Söyle
Dur Demem Inan
Gururum Yerde Kalmaz Öyle

Yalandan Sevip 
Yarınlarımda Yoksan Benle
Kal Demem Inan
Gururum Yerde Kalmaz Öyle

Dönme, Dönme, Döndün De Ne Oldu?
Baksana Her Yanım Yara Bere
Dağıldım Döndüm Harabeye
Unutamadım Asla Seni Çık Git
Gücüm Kalmadı Geriye

Bir Gece Gelip
Anıları Alıp Gidersen Söyle
Dur Demem Inan
Gururum Yerde Kalmaz Öyle

Yalandan Sevip 
Yarınlarımda Yoksan Benle
Kal Demem Inan
Gururum Yerde Kalmaz Öyle (2x)

Gün Gelipte Yüzleşince 
Dönmek Istersen Geç Olur Yar
Bakmadım Hiç Ardıma 
Lüzumsuz Aşktır Bu Tarifi Yok

(2x)
Bir Gece Gelip
Anıları Alıp Gidersen Söyle
Dur Demem Inan
Gururum Yerde Kalmaz Öyle

Yalandan Sevip 
Yarınlarımda Yoksan Benle
Kal Demem Inan
Gururum Yerde Kalmaz Öyle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri