Athena Geberiyorum Şarkı Sözleri

Aslen Nazım Hikmet Ran'ın Günler adlı şiiri olan "Geberiyorum" için Athena'dan çok farklı bir yorum bugün netd müzik kanalında yayınlandı. 24 Mart'ta yayına girmesinin ardından 24 saat içinde 171 bin dinlenmeye ulaşıp trend videolar listesine 30.sıradan giriş yaptı. Aslında geberiyorum şiirini ilk defa 1994 yılında Nükhet Duru'dan duymuştuk. 20 yıl içinde birçok müzisyen bu şiirin Ali Kocatepe tarafından bestelenmiş halini yorumlasa da Athena yine farkını ortaya koymuş diyebiliriz. Aşağıdan şarkının sözlerini bulabilir ve klibine göz atabilirsiniz.
athena geberiyorum şarkı sözleri
athena geberiyorum şarkı sözü

Athena Geberiyorum Dinle

Athena Geberiyorum Sözleri

Geçip Gitmiş Günler Gelin
Rakı Için Sarhoş Olun
Islıkla Bir Şeyler Çalın
Geberiyorum Kederden

İlerdeki Güzel Günler
Beni Görmeyecek Onlar
Bari Selam Yollasınlar
Geberiyorum Kederden

Başladığım Bugünkü Gün
Yarıda Kalabilirsin
Geceye Varmadan Yahut
Çok Büyük Olabilirsin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri