Berkay Ey Aşk Şarkı Sözleri

2017 yılının Mart ayında yep yeni bir Berkay Single'ı olan "Ey Aşk", birçok kişinin "hani nerde o eski güzel şarkılar" özlemini giderecek türden bir yapım olmuş. Avrupa müzik etiketiyle sunulan bu parçanın bir albüme dahil olmasını bekliyorduk ancak berkay 2017 albümü yerine single çıkarmayı tercih etmiş. Biz de söz ve müziğinin Sinan Akçıl'a ait olduğu ey aşk şarkısını sözleriyle birlikte sitemize eklemiş bulunuyoruz. Bu arada hatırlatalım, şarkıya henüz klip çekilmiş değil. Önümüzdeki haftalarda klip gelmesi durumunda yazımızı güncelleriz. Son olarak siz değerli takipçilerimize ufak bir soru: Berkay'ın ey aşk parçasını sevdiniz mi?
berkay ey aşk şarkı sözleri
berkay ey aşk şarkı sözü

Berkay Ey Aşk Dinle

Berkay Ey Aşk Sözleri

Ey Aşk Beni Şaşırt Bi Kere
Estiğinden Beri Aynı Hep Acı Rüzgar
Ey Aşk Hadi Yanılt Bi Kere
Soruyorum Işte Sana Yine Nedir Mesele

Tutundum Sana Ben 
Dalından Düştüm En Son
Ölmedim Öldüremedin

Sana Kalsa Her Şey Yolunda 
Sana Kalsa Ne Var Ki Bunda
Bence Sen Sus Hiç Konuşma 
Sana Kalmasın Ah

Sana Kalsa Her Şey Yolunda 
Diyosun Ya Aşkı Abartma
Bence Sen Hep Sus 
Konuşma Sana Kalmasın

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri