Ersan Er - Çağatay Akman Herşeyim Oldun Şarkı Sözleri

En son gece gölgenin rahatına bak ile tüm Türkiye'nin ilgisini çeken Çağatay Akman, şimdi de "Herşeyim Oldun" isimli şarkısıyla geliyor. Yine 2645 Records etiketi ile yayına giren, her şeyim oldun parçası için Ersan Er ile düet yapıldı. Ersan Er'i 2015 yılında çıkardığı Ceylan Gözlüm isimli albümündeki Ummadığım Anda şarkısıyla tanıyoruz. Sözü daha fazla uzatmadan çağatay akman her şeyim oldun şarkısına ait sözleri aşağıda bulabilir ve klibini izleyebilirsiniz diyor ve yorumu size bırakıyoruz. Hepinize mutlu hafta sonları dileriz.
çağatay akman herşeyim oldun şarkı sözleri
çağatay akman herşeyim oldun şarkı sözü

Ersan Er - Çağatay Akman Her Şeyim Oldun Dinle

Ersan Er - Çağatay Akman Herşeyim Oldun Sözleri

Şu Canım Seninle Bir Anlam Kazandı
Herşeyimsin Benim
Dayanmak Çok Zormuş Alışınca Sana
Ümidimsin Benim

(2x)
Kalbime Söz Geçmiyor
Yalnız Seni Istiyor
Sensiz Zaman Durmuş Bekliyor

(2x)
Seni Rüyamda Görsem
O Gün Mutlu Kalkarım
Sen Sevdikçe Bende Varım
Kalbimde Yerin Dolmaz
Seni Nasıl Atarım
Herşeyim Oldun Sen Benim (2x)

Gece Gölgenin Rahatına Bak
Bide Dön Kaderimin Bahtına Bak Yar
Seni Düşlerin Anlayacakta
Dön Memleketin Haline Bak

Içimi Bir Buruk Sarınca Yalnızlık
Böyle Geçmez Gecem
Resmine Baktıkca Doluyor Gözlerim
Gözyaşımsın Benim

(2x)
Kalbime Söz Geçmiyor
Yalnız Seni Istiyor
Sensiz Zaman Durmuş Bekliyor

(2x)
Seni Rüyamda Görsem
O Gun Mutlu Kalkarım
Sen Sevdikce Bende Varım

Kalbimde Yerin Dolmaz
Seni Nasıl Atarım
Herşeyim Oldun Sen Benim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri