Ece Seçkin O La La Şarkı Sözleri

2017 yılında çıkan "O La La" şarkısı netd müzikte yayınladığı ilk günden rekor kırıyor. Ece Seçkin ile Sinan Ceceli'nin bu yeni ortak çalışması, bu yaza damgasını vuran cevapsız çınlama'yı da geçecek gibi görünüyor. Mustafa Ceceli'nin öz kardeşi olan Sinan Ceceli'nin Söyle adlı albümünden bir parça olan O La La, Ece Seçkin'in güzel yorumuyla 10 mart itibariyle kliplendirildi. Çıkar çıkmaz paylaştığmıız O La La şarkısının sözlerini aşağıdan bulabilirsiniz, son olarak bu yeni şarkı sizce cevapsız çınlama kadar ilgi görür mü?
ece seçkin o la la şarkı sözleri
ece seçkin o la la şarkı sözü

Ece Seçkin feat. Sinan Ceceli O La La Dinle

Ece Seçkin O La La Sözleri

Hey, Bak Bana Gözü Kara 
Aldanma Duyduklarına
Hep Kuru Caka Sata Sata 
Gezmişim Orda Burda

Ne Göründüğüm Gibiyim 
Ne Sandığın Kişiyim
Bırak Onlar Konuşsun 
Umrumda Değil Benim

Sanma Burnum Havada 
Inanma Masallara
Baloya Maske Şartı Koymuş Herkes Aslında

(2x)
Kalk Artık Gel Yanıma Yorma Beni Ta Oraya
Vadetmem Ben Boşuna Çok Şaşırma Ne Ki Bu Daha
Takılma Sen Ona Buna Kimsede Yok Bu Aura
Uyanınca Sabaha Sürprizim Var O La La 

Yorumlar

  1. şarkı bence çok guzel

    YanıtlaSil
  2. cok hos bı sarkıı yaaaa ece seckın cok yasa sen

    YanıtlaSil
  3. sözlerde yanlışlık var. Nakarat kısmında ki "Iki Dakika" kısmı "Ne ki bu daha" olarak değiştirilmeli.

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir şarkı ama eskidi :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri