Furkan Özsan Rüya Gibi Şarkı Sözleri

Avrupa Müzik etiketiyle yayınlanan "Rüya Gibi" şarkısı, Furkan Özsan'ın 1 ay önce çıkardığı benimle kal şarkısından sonra en sevilen parçası oldu. 17 Mart 2017 tarihinde MuzikPlay youtube kanalında çıkan rüya gibi şarkısı 3 gün içinde 385 bin dinlenerek bir single çalışma için büyük bir başarı elde etti. Aynı zamanda iTunes, Spotify gibi online müzik platformlarında da dinlenilebilir hale gelen rüya gibi şarkısını sözleriyle birlikte sitemizde sizlerle paylaşalım istedik. Bu parçayı biraz geç paylaşmış olsak da güncel şarkılar için sitemizi takip etmeyi unutmayın.
furkan özsan rüya gibi şarkı sözleri
furkan özsan rüya gibi şarkı sözü

Furkan Özsan Rüya Gibi Dinle

Furkan Özsan Rüya Gibi Sözleri

Sabretmek Bana Göre Duygularını Kaybetmek
İstanbul’u Terk Etmek Gibi Ama Zamanla Dans Etmek
Yada Son Süratle Yine Beni Kendine Çek
Dudaklarım Kurusun Bir Nefes

Beni Sevme Kadın
Başkasında Olan Aşkını Seç
Bir Düşün Hayal Et Ölmüyorsun
Yine Çağırırlar Ama Kulak Asmıyorsun

Açıyosun Ama Beni Duymuyosun
Yada Duyupta Geceleri Ağlıyorsun
Kafamın Içindeyim Ama Duymuyosun
Ama Gizli Gizli Beni Dinliyosun
Belki Sende Beni Özlüyosun
Benim Gibisin Ama Sevmiyorsun

Ölmeden Aşklara Bak Bir Ara
Bende Senin Gibi Bak Bir Ara
Eski Resimlere Bak Bir Ara
Giysilerimi Al Yak Bir Ara

Sözlere Anlam Katma Daha
Beş Yıl Oldu Bunu Yapma Bana
Yanlışı Doğruyu Takma Daha
Ellerimi Tutup Bakma Bana

Efkar Olma Bana Yak Sigara
Söyleme Beni Yeni Aşklarına
Yaralarıma Inat Bakma Bana
Kapanabilirsin Ayaklarıma

Sen Durma
Gecelerim Artık Karışıyor Derken Gündüzlerime
Rüya Gibi Gelir Aklıma Kazılıyken Her Bir Cümle
Dünya Sokaklarına Aç Sensizliğe Bugün Adımlar Atıyorum
Rüya Gibi Geliyorsun Ama Yanımda Yokken Nefes Alamıyorum 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri