Kolera - Sagopa Kajmer Hırçınlar Şarkı Sözleri

Sagopa Kajmer ve Kolera, "Hırçınlar" isimli yeni eserlerini Koleraflow adlı kendi youtube kanalları üzerinden yayınladılar. Aslen 2016 yılında Kolokolik isimli albümün bir parçası olan ve sözlerini Esen Güler Özyavuz, nam-ı diğer Kolera'nın hazırladığı hırçınlar şarkısı, 2 gün içinde 350 bin dinleyerek trend şarkılar listesine girdi. Biz de Kolera ve Sagopa Kajmer'in bu yeni 2017 şarkısının sözlerini paylaştık. Unutmadan, klibi de izlemeye değer, müzikle kalın.
kolera sagopa kajmer hırçınlar şarkı sözleri
kolera sagopa kajmer hırçınlar şarkı sözü

Kolera - Sagopa Kajmer Hırçınlar Dinle

Kolera - Sagopa Kajmer Hırçınlar Sözleri

Cesaretim Üstün Gelir Korkularıma Hep
Arar Bulur Nihayet Tablo Hoş Değilse Eğer
Cilvesidir Hayatın Net
Hangi Yandan Baksan Dik Duruyorum Gayet
Hayattasın Kanın Kaynadıkça
Doğruyu Bulmak Daha Da Zor Bir Yanlışa Alıştıkça
Mutluluksa Çok Yakında Kendini Kandırdıkça
Varsın Aklın Kavradıkça Yoksun Saklandığınca
Mimlendin Sen Bakıldıkça

Verir Yüzün Ele Zor Anlarında Herkes Yalancı
Demek Öyle Deme Ya Deme Zorlandığında Herkes Romancı

Olmuyor Karışmadan Karışmışsan Birbirine
Olur Diyen Karışmamıştır Henüz Birbirine
Alışmıştık Ayrı Karışmıştık Ayrı
Çözme Zaten Noktasına Geldiğinde Başla Birime
Unutabilsen Keşke Ben Bir Iki Üç Deyince
Tezat Renkler Uyma Boyun Eğince
Teknolojiden Sağ Kalan Tek Değirmen Döndükçe
Vardır Çaresi Elbet Üsteledikçe

Verir Yüzün Ele Zor Anlarında Herkes Yalancı
Demek Öyle Deme Ya Deme Zorlandığında Herkes Romancı

Vay Yalancılar Yalanlar Ben Sakinim Lakin
Sözlerim Hırçınlar Hırçınlar

Söylenecek Çok Şeyim Var
Duyulmadık Gürültüm Dur Diyen Çok
Durmadığımda Bul Diyenle Ol Anladım Zor Mücadeleyle
Sabah Duvar Dileyle
Baktım Ettiğim Hamleyle
Savaşmalıyım Ama Neyle
Sanma Depom Boş Benden Uzak Silahlar
Tarafımdan Daha Da Düzgün Diziliyor Artık Tuğlalar
Yandı Sandı Şehri Herkes Her Yeri Yağmalar
Kararınca Bulut Yere Düşmek Ister Damlalar
Herkes Bir Dünya Ve Yörüngesinde Uydular
İyi De Görüp Meylettiler Kötü De Görüp Uydular
Kimse Tertemiz Değildi Orjinalde Buydular
Duyduğun O Sözler Ne Kadar Uzun Boylular
Bataklığa Tutup Çeker Duygusuz Timsahlar
Sende Renk Cümbüşü Onlar Simsiyahlar
Anlatmak Istediklerin Kulağında Çınlarlar

Ben Sakinim Lakin
Sözlerim Hırçınlar Hırçınlar

Verir Yüzün Ele Zor Anlarında Herkes Yalancı
Demek Öyle Deme Ya Deme Zorlandığında Herkes Romancı

Vay Yalancılar Yalanlar Ben Sakinim Lakin
Sözlerim Hırçınlar Hırçınlar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri