Naz Ölçal Tek Nefes Şarkı Sözleri

2016 yılında çıkardığı Yoksun şarkısıyla gönüllerimize adeta taht kuran Naz Ölçal, yeni single şarkısı "Tek Nefes" ile bomba gibi geliyor. Garaj Stüdyo youtube kanalında 17 mart 2017'de yayına giren tek nefes parçasının dinlenme sayısı, 2 gün içinde 345 bini aştı. Oldukça genç yaşta olmasına rağmen etkileyici bir sese sahip olması dolayısıyla kısa süre içinde milyonların tanıdığı isim haline gelen Naz Ölçal'ın Tek Nefes şarkısı ve sözlerini aşağıda bulabilirsiniz. Şarkıyla ilgili düşüncelerinizi yorumlardan bizlere ulaştırabilirsiniz.
naz ölçal tek nefes şarkı sözleri
naz ölçal tek nefes şarkı sözü

Naz Ölçal Tek Nefes Dinle

Naz Ölçal Tek Nefes Sözleri

Bugün Anladım 
Hayatın Tek Nefeste, 
Ölümün, O Nefesin 
Ötesinde Gizlendiğini 

Herkes Başımda
Ne Yapacağımı Merak Ediyor
Gitme Diyemem, Duymuyor 
Ama Gitmesine Izin Veremem 

Gözler Üstümde
Bir Türlü Akmıyor Yaşlarım
Elimden Bir Şey Gelmiyor
Kanatlarım Yok, Boşluktayım

Kucağımda Eridi
Beni Mutlu Eden O Eller
Hayat Durdu Benim Için
O An Kazındı Beynime 

Açık Kalan Gözlerinden
Bir Damla Yaş Düştü Elime 
Tutup Saklayamadım Ama
O Görüntü Hep Gözümde

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri