Oğuzhan Uğur Bana Bunu Yapma Şarkı Sözleri

Akıllarımıza biyolojik unsur şarkısıyla kazınan Oğuzhan Uğur, "Bana Bunu Yapma" isimli yeni şarkısını netd kanalında yayınladı. Geçen yıl dokuzsekiz müzik etiketiyle yayınladığı şarkılarından sonra artık Doğan Music Company ile çalışan Oğuzhan Uğur'un bu yeni şarkısı bir albümün içinde yer almıyor. Single olarak yayına alınan şarkı Spotify, iTunes gibi platformlarda da erişime açıldı. Sözlerini bizzat endisinin yazdığı bana bunu yapma şarkısı sizlerle, yorumlarınızı merakla bekliyoruz.
oğuzhan uğur bana bunu yapma şarkı sözleri
oğuzhan uğur bana bunu yapma şarkı sözü

Oğuzhan Uğur Bana Bunu Yapma Dinle

Oğuzhan Uğur Bana Bunu Yapma Sözleri

Hayalet Diye Bişey Yoksa Ben Nasıl Yürüyorum? 
Aşktan Gözü Kör Olmak Varsa Nasıl Görüyorum?
Nefesim Sendin Gittin Madem Neyi Soluyorum?

Yine Hicran, Evet Ihanet Kurbanıyım
Bana Bunu Yapma
Bize Bunu Yapma
Ya Da

Gözümde Yaşlar, Çatık Kaşlar Hadi Vur Hazırım
Hakediyorsan Daha Iyisini Bul Değmez Nazarım
Korkmam Kahrolmaktan Seni Kalbimden Kazırım
Yine Hicran, Evet Ihanet Kurbanıyım

Bana Bunu Yapma
Bize Bunu Yapma
Seni Sevdim Sen De Sevmiştin
Aşıktın Ben De Olmuştum

Dengemizi Bozdu Bir Yalan, Artık Sus
Sessizliğin Armağan
Zaten Aşk Böyle Biterdi,
Ne Saygı Kalmış Ne De Sevgi

Elimizde Kalan Bir Tek Yalan, 
Artık Sus Sessizliğin Armağan. 
Bana Bunu Yapma
Bize Bunu Yapma
Ya Da

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri