Pınar Soykan Yokum Ben Şarkı Sözleri

Pınar Soykan, Soykan Production adlı kendi kanalı üzerinden yayınladığı "Yokum Ben" adlı single çalışmasıyla 7 Mart'tan bugüne 400 bin dinlenmeye ulaştı. Dinleyenlerin çok büyük bir kısmı şarkıyı sevdi ve biz de sözleri Gökhan Akkuş'a ait olan bu besteyi sizlerle paylaşıyoruz. Daha önce gitme demedim mi, dön desem, unutacağım gibi şarkılarıyla başarılı bir müzik geçmişine sahip olan Pınar Soykan'ın yokum şarkısının sözlerini aşağıdan okuyabilir ve klibini seyredebilirsiniz.
pınar soykan yokum ben şarkı sözleri
pınar soykan yokum ben şarkı sözü

Pınar Soykan Yokum Ben Dinle

Pınar Soykan Yokum Ben Sözleri

Sen Ayrılığı Seçtin Bırakıpta Giderken
Ben Güller Içinde Bir Diken Sevdim Hiç Sevilmeden
Aşk, Bir Macera Bir Oyundu Senin Gözünde
Ah, Bile Bile Tutsak Oldum Çok Büyüttüm Gözümde

Sensiz Geçen Günlerde
Özledim Seni Çok Özledim
Bir Ara Bir Sor Diye
Bekledim Çok Bekledim

Anladım Sende Yokum Ben
Her Halim Fazla Çokum Ben
Mutlu Ol Artık Yokum Ben
Özledim Ama Gidiyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri