Sıla Yan Benimle Şarkı Sözleri

En son afitap şarkısıyla dillere destan bi yapım ortaya çıkaran Sıla şimdi de "Yan Benimle" adlı şarkısıyla kendi VEVO kanalı üzerinden bizlerle buluştu. Oldukça enfes bir klip çekilen yan benimle şarkısı için gelen ilk tepkiler büyük çoğunlukta olumlu görünüyor. Ayrıca yan benimle şarkısı, Sıla'nın 2016 yılında çıkardığı "Mürekkep" adlı albümünden bir parçadır. Aşağıdan şarkıya sözleriyle birlikte ulaşabilir ve klibini seyredebilirsiniz.
sıla yan benimle şarkı sözleri
sıla yan benimle şarkı sözü

Sıla Yan Benimle Dinle

Sıla Yan Benimle Sözleri

Yalan Sevinçle Oyalandım
Aklın Tuzağında Dolandım
Kusuruma Bakma Zil Zurna Geldim
Sabahın Beşi Kapına Dayandım

Erbabım Aşk Madem
Madem Yasaklar Namahrem
Kafeste Sözler Susuyor Şimdilik
Uçurur Zaman Hele Dur Bakalım

Sırtımda Uzun Hırka Gibi Gece
Yarenlik Etmez Kaytarır Hece
Hatıra Oturmuş Kalkmaz Halden Anlamaz
Derya Deniz Düşünce

Gezdim Seni Sokak Sokak
Valla Yok Hesap Kitap
İçimde Avaz Avaz Yan Yan Yan Benimle
Uzun Yola Gider Gibi
Bakma Öyle Yüzüme
Aman Cancağızım Etme

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri