Sufle Pus Şarkı Sözleri

Avrupa müzik etiketi ile MuzikPlay youtube kanalında yayınlanır yayınlanmaz sitemize eklediğimiz "Pus" şarkısı Sufle'nin 2017 yılında çıkardığı adını direkt bu şarkıdan alan albümünde yer alıyor. 6 parçadan oluşan mini albümden (EP) pus şarkısına klip çekildi ve 16 saat içinde 85 bin dinlenmeye ulaştı. Sözleri Göksü Taşçeviren ve Mustafa Kemal Atik'e ait olan pus şarkısının klibini aşağıdan seyredebilir ve şarkı sözlerini okuyabilirsiniz.
sufle pus şarkı sözleri
sufle pus şarkı sözü

Sufle Pus Dinle

Sufle Pus Sözleri

Pus Dağılmaz Mı Yine?
Dağılmaz Mı Kuşlar
Gözümü Kapattım
Ben Gözümü Kapattım Ve
Hep Biter Mi Aşklar
Diye Soramadım

Diyecek Sözün Var Mı?
Kapıda Gözün Var Mı?
Kalacak, Kalacak
Kalacak Yüzün Var Mı?

Şimdi Gidersen Diye Diye Tıkandım
Arkama Baktım Sevgilim Nerde Kaldın
Sözlerine Inanmıştım Başka Gözlerde
Çok Aramıştım Seni
Ah Bir Bilsen Nasıl Kapıldım
Arkama Baktım Sevgilim Nerde Kaldın
Sözlerine Inanmıştım Başka Gözlerde
Çok Aramıştım Seni

Pus Her Yanımda Yine
Kalbinin Içinde
Olmayı Bıraktım
Ben Gözümü Kapattım Ve
Korkma Söyle Sevgilim
Ben Neye Bulaştım?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri