Zeynep Bastık Şahaneyim Şarkı Sözleri

Zeynep Bastık'ın Doğan Music Company etiketi ile piyasaya sürdüğü 2017 yılındaki single şarkısı "Şahaneyim" bugün itibariyle erişilebilir hale geldi. Bugün netd müzik kanalında yayınlanan şahaneyim parçası 1 günde 90 bin dinlendi ve kısa vadede büyük bir başarı diyebiliriz. Daha önce umuda kelepçe vurulmaz isimli dizideki şarkılarından tanıdığımız Zeynep Bastık'ın şahaneyim şarkısını sözleriyle birlikte aşağıda bulabilirsiniz. Şarkı hakkında düşüncelerinizi merakla yorumlara yazmanızı bekliyor olacağız.
zeynep bastık şahaneyim şarkı sözleri
zeynep bastık şahaneyim şarkı sözü

Zeynep Bastık Şahaneyim Dinle

Zeynep Bastık Şahaneyim Sözleri

Dolandım Durdum Gecelerin Elinde
Güzel Mi Böyle Yoksa Bir Bende Mi Sürünce
Hassas Gergin, Ay Ay Ay Ay
Çocuk Sabır Bırakmadı Yeterince

Isterim Şöyle Güzel Bir Samanlık Seyran
Aşk Durağında Indim Trafik Tıkanmadan
Ne Sağdan, Ne Soldan Gelen Var
Abuk Sabuk Kabuslarmış Bunlar

Kalbimden Kovdum Aşk Meleklerini
Yerine Davet Ettim Yalnızlığı Ve Bekçilerini
Ben Çok Şahaneyim, Güzelliğim

Gelir Benim Ezelden
Sen Çok Ateşlisin Ve De Yüreklisin
Ama Kim Bilir Neredesin Sen

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri