Can Bonomo Kal Bugün Şarkı Sözleri

Güzel insan Can Bonomo'dan çok eksantrik bir şarkı "Kal Bugün" şarkısı 18 nisan 2017'de MuzikPlay kanalında yerini aldı. Oldukça farklı bir tınısı olan kal bugün parçası 2 günde 324 bin dinlendi. Avrupa Müzik etiketi ile yayınlanan "Kainat Sustu" isimli 2017 albümünden bir parça olan kal bugün'ün şarkı sözlerini aşağıdan okuyabilirsiniz. Ayrıca besteyi de bizzat kendisi yaptığı için albümü iTunes veya TTNET müzik üzerinden satın almanızı tavsiye ediyoruz. Bol müzikli günler.
can bonomo kal bugün şarkı sözleri
can bonomo kal bugün şarkı sözü

Can Bonomo Kal Bugün Dinle

Can Bonomo Kal Bugün Sözleri

Bir Kuş Uçar Pencereden Haber Verir Ey
Ben Yanarım Bu Dağlar Bana Dar Gelir Ey
Kal Evim Ol Çil Çil Olsun Taşların
Ellerin Yastık Yorgan Sarı Saçların

Kal Gitme Fikrim Sende
Sen Bir Başkasını Sevsen De
Var Gitme Ölürüm O Zaman Ben
Yar Gitme Ölürüm O Zaman Ben

Kal Bugün Canım Ağrıyor
Ellerim Tenini Arıyor
Saçlarım Tel Tel Ağrıyor 
Ölürüm Ah Ölürüm O Zaman Ben

Dur Bugün Ruhum Eğik Bak 
Yorgunum Zormuş Unutmak
Her Gün Aynı Dileği Tutmak
Ölürüm Ah Ölürüm O Zaman Ben 

Yol Beni Al Yarime Ver Gel Bana Ey
Yol Canım Ol Yoldaşım Ol Gül Bana Ey
Bir Gülü Al Doğur Elime Ciğerlerime
Ben Yandım Selamet Olsun Diğerlerine

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri