Deniz Tekin Bende Bir Problem Var Şarkı Sözleri

Deniz Tekin'in 6 nisan tarihinde yayınladığı "Bende Bir Problem Var" adlı şarkısı Avrupa Müzik etiketi ile MüzikPlay youtube kanalında yerini aldı. Sözleri, müziği hatta düzenlemesi bizzat Deniz Tekin'e ait olan Bende bir problemler parçasının şarkı sözleri büyük ilgi gördü. 187 bin dinlenmeye 1 gün içinde ulaşan bu parçanın klibini ve şarkı sözlerini aşağıda bulabilirsiniz. Bu arada hatırlatalım kendisinin Kozakulukça adlı 2017 albümü dahilinde çıktı bu şarkı. Albümün diğer şarkıları da yakında sitemize eklenecektir.
deniz tekin bende bir problem var şarkı sözleri
deniz tekin bende bir problem var şarkı sözü

Deniz Tekin Bende Bir Problem Var Dinle

Deniz Tekin Bende Bir Problem Var Sözleri

Hayat Kolay Değil Evet
Bana Bilmediğim Bi'şey Söyle
Telaş, Yarış, Savaş, Barış
Niye
Ben, Kardelenler Arasında Sırıtan Kimliksiz Ot

Sen, Ayçiçeklerinin Yüzünü Döndüğü Güneş
Beni Bırak
Takıntılarım Var
Insanlara Yönelttiğim Anlamsız Sorular
Beni Terket

Valla Sorun Olmaz
Hoslarınım Yalnızlıktan
Bende Bi' Problem Var
Hayat Uzun Bi' Yolculuk

Götür Bilmediğim Bi' Yerlere
Talan, Yıkım, Bilmem, Yarın
Niye
Ben, Yol Boyunca Uzanan Gri Sıkıcı Bariyer
Sen, Vadinin Ardında Ilk Defa Görülen Deniz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri