Ebru Gündeş Bir Devir Bitti Şarkı Sözleri

Söz ve müziği Sinan Akçıl'a ait olan "Bir Devir Bitti" isimli Ebru Gündeş şarkısına 3 yıl aradan sonra bir klip gedi. Emre Grafson Müzik etiketiyle çıkan bu şarkıyı Ebru Gündeş kendi youtube kanalından paylaştı. Düzenlemesini Ozan Doğulu'nun yaptığı bir devir bitti şarkısını sözleriyle birlikte sitemize eklemiş bulunuyoruz. 3 gün içinde 150 bin dinlenme barajını geçerek dinleyenler tarafından da tam puan alan bu yeni ebru gündeş parçası hakkında ne düşünüyorsunuz?
ebru gündeş bir devir bitti şarkı sözleri
ebru gündeş bir devir bitti şarkı sözü

Ebru Gündeş Bir Devir Bitti Dinle

Ebru Gündeş Bir Devir Bitti Sözleri

Başkasının Sözleriyle
Nasıl Beni Atarsın Kalbinden
Başkasının Gözleriyle
Nasıl Bana Bakarsın Gerçekten
Ben Alıştım Zaten

Sanma Ödüm Kopuyor
Ve Böyle Gittikçe Duygum Senden Kopuyor
Sana Kim Aşk Satıyor
Alırsan Al Gidersen Git Seversen Sev
Benim Yerime Sana Hediye

(2x)
Bir Devir Bitti Kabul Edelim
Niye Bunu Görmezden Gelelim
Hadi Söyle Biz De Bilelim
Beni Sana Kim Unutturuyor

Bitti Işte Ne Bileyim
Canım Sıkıldı Çok Gerçekten
Böyle Bir Aşk Kaybedince
Daha Beter Olursun Ölmekten Ama

Ben Alıştım Zaten 
Sanma Ödüm Kopuyor
Ve Böyle Gittikçe Duygum Senden Kopuyor
Sana Kim Aşk Satıyor
Alırsan Al Gidersen Git Seversen Sev
Benim Yerime Sana Hediye

(2x)
Bir Devir Bitti Kabul Edelim
Niye Bunu Görmezden Gelelim
Hadi Söyle Biz De Bilelim
Beni Sana Kim Unutturuyor

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri