İrem Derici Tektaş Şarkı Sözleri

Her yıl mutlaka bomba bir parçayla gelen İrem Derici, 2017 yılında da DMC etiketiyle "Tektaş" adlı parçasını yayınladı. Kendisinden albüm beklesek de single yani tekli olarak çıkardığı tektaş şarkısı az önce netd müzik kanalında yerini aldı ve sözleriyle birlikte siz takipçilerimizle buluşturuyoruz. Sözlerini de bizzat Çağrı Telkıvıran'ın yazdığı ve düzenlediği tektaş, yaza damgasını vuracak gibi görünüyor. Ayrıca aşk eşittir biz ile 70 milyona ulaşan İrem, bu parça ile 100 milyon rekorunu geçebilecek mi, hep beraber göreceğiz. Şarkıyı beğendiyseniz veya fikir belirtmek istiyorsanız yorum yapmayı unutmayın.
irem derici tektaş şarkı sözleri
irem derici tektaş şarkı sözü

İrem Derici Tektaş Dinle

İrem Derici Tektaş Sözleri

Yıldızlar Yanında Sönük
Aşkı Kalbi Kadar Büyük
Bir Gün Kapımı Çalacak Biliyorum,
Elinde Tektaş Bir Yüzük

İş Işten Geçmeden Olsa
Bir Gün Yanımda Uyansa
Yüreğimden Yüreğine Yollar Var Ya.. 
Hepsi Tebessüm Sana

Sadece Sen Ol Yanımda
Beklemem Artık
Gel Beni Sen Sar

Böyle Olsun, Kime Ne Zarar?
Ey Canımın Sahibi Yar
Seviyorum, Ne Önemi Var? (2x)

Yorumlar

  1. Harika bir şarkı çıktığı ilk günden beri dinliyorum.
    Yani 6 gündür

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL Bİ ŞARKI OLMUŞ BU ARALAR HERYERDE DUYUYORUM SEVEREKTE DİNLİYORUM HAK ETTİĞİ ZİRVEYİ GÖRECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM :) :)

    YanıtlaSil
  3. kötü hemde çok

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bayıldım hep bu şarkı kalsın

    YanıtlaSil
  5. şarkının ilk kıtası falım sakızı manilerinden araklanmış

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri