Kenan Doğulu İlk Adımı Sen At Şarkı Sözleri

Kenan Doğulu'nun 2017 yılındaki ilk çalışması "İlk Adımı Sen At" radyolardaki top listlere üst sıralardan giren bir parça oldu. Konserlerine bu yıl da tam gaz devam ederken böyle bir sürpriz gelmesi hayranları tarafından büyük sevinçle karşılandı. Bir albüm dahilinde çıksa daha iyi oldu dediğimiz ilk adımı sen at parçası, single yani tek parça olarak çıktı. Sitemizde parçaya ait şarkı sözlerini aşağıdan bulabilir ve şarkının kendisini dinleyebilirsiniz. Son olarak parçayla ilgili düşüncelerinizi merak ediyoruz, yorum yaparsanız seviniriz.
kenan doğulu ilk adımı sen at şarkı sözleri
kenan doğulu ilk adımı sen at şarkı sözü

Kenan Doğulu İlk Adımı Sen At Dinle

Kenan Doğulu İlk Adımı Sen At Sözleri

Düşlerini Gözlerinin Rengine Boyadım
Başka Birşey Düşünemez Oldum Rüyadayım
Önüm Arkam Sağım Solum Senle Kaplıyım
Tabii Hala Delirmediysem Sende Boş Değilsin Bana

İlk Adımı Sen At (2x)
Benim Ayaklarım Yere Basmıyor
Açılamıyorum Sana 
Biraz Cesaret Versen Bana?

Aşk Baharının Rüzgarı Vurur Camlara
Mevsimler Değişir 
Bir Adım Yaklaşsan Bana
Ne Yukarıda Ne Aşağıda 

Kalbim Kolayda, Açıkta Bekliyorum
İkimize Bir Yelken Açtım
Fırtınalar Üflemeni Istiyorum

İlk Adımı Sen At (2x)
Benim Ayaklarım Yere Basmıyor
Açılamıyorum Sana 
Biraz Cesaret Versen Bana?

Sanki Yalnız Ikimiz Kaldık Şu An Dünyada
Zaman Durdu Romantik Bir Şarkı Çaldı Fonda
Kelimeler Izin Istiyor Dilin Ucunda
Buluşsak Yemek Memek
Sohbet Mohbet, Falan Filan Ne Olursa

İlk Adımı Sen At Benim Ayaklarım Yere Basmıyor
Açılamıyorum Sana Biraz Cesaret Versen Bana
Seviyorsan Gel Söyle Doğru Zaman Doğru Yerde
Yüzünü Döndüğün Her Yerde Yanında Yakınlardayım

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri