Oğuzhan Koç Küsme Aşka Şarkı Sözleri

Oğuzhan Koç, yepyeni bir single ile geliyor. "Küsme Aşka" adını verdiği şarkı birçok kişi tarafından merakla bekleniyordu. 17 Ekim 2016'da çıkardığı Bulutlara Esir Olduk şarkısıyla 90 milyonun üzerinde dinlenme elde etmişti. Bu yeni çalışması da çok büyük ses getirecek gibi görünüyor. İnstagram hesabından yaptığı duyuruya göre cuma günü resmi klibiyle hayranlarıyla buluşturulan küsme aşka parçasını, sozlerisozu.net farkıyla şarkı sözleriyle birlikte sitemize eklemiş bulunuyoruz. Şarkıyla ilgili düşüncelerinizi yorumlardan yazabilir ve paylaşabilirsiniz.
oğuzhan koç küsme aşka şarkı sözleri
oğuzhan koç küsme aşka şarkı sözü

Oğuzhan Koç Küsme Aşka Dinle

Oğuzhan Koç Küsme Aşka Sözleri

Hata Bizde, Herşeyi Söylemişler
Ne Lazımsa Şu Sevdaya
Söz Gümüşse, Sükut Altın Demişler
El Aç, Dua Et Allaha

Gurur Aşkı Korur Sanırsın
Ama Zaman Sabredenin Yanında Olur
Bir Gün Hiç Çalmazsa Kapın
Hep Boşluksa Yanın
Çok Yanar Canın, Işte O An..

(2x)
Gözler Mi Dolar?
Eller Mi Yanar?
Diller Mi Susar Özlediğin Zaman?
Sabret Arkadaş, Bir Güneş Doğar
Her Gecenin Sabahına...
Elbet, Her Gidenin Yeri Dolar
Aman Sakın Küsme Aşka


Yorumlar

  1. oğuzhan ı çook seviyorum yazı için siteye çok teşekkürler
    <3 <3 <3 :)

    YanıtlaSil
  2. Oooooo. Ama sözler bana göre değil. En azından küsme kısmı

    YanıtlaSil
  3. Süperrrrrrrrrr <3 <3 <3 <3 <3 3< 3< sözler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. ya bu adama bayılıyorum yaa her zamanki gibi yine zirvede

    YanıtlaSil
  5. Ben çok beğendim özelikle " her gidenin yeri dolar " Kısmı. :-):-):-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri