Seçkin Yokuş Şarkı Sözleri

Sözleri ve müziği Melda Gürbey'e ait olan "Yokuş" parçası Seçkin'in bu yıl içinde çıkardığı ilk şarkısı oldu. Düzenlemesini Serkan Balkan'ın yaptığı ve 6 Nisan tarihinden bugüne (16 nisan) 200 binden fazla dinlendi. Şarkıya gelen yorumlar genel anlamda olumlu ve biz de sitemizde seçkin'in emek verdiği yokuş şarkısını sözleriyle paylaşalım istedik. Ayrıca şarkının bu kadar ilgi görmesinin nedenini klipte simge'nin olmasına bağlayanlar olsa da ritmi ve tınısıyla bizce bu yıla damgasını vuracak bir şarkı bu.
seçkin yokuş şarkı sözleri
seçkin yokuş şarkı sözü

Seçkin Yokuş Dinle

Seçkin Yokuş Sözleri

Kaç Oldu Saate Bakmadım
Günlerdir Haber Almadım
Arasam Bir Dert Aramasam Kalır Aklım
Hep Aynı Hata Aşkından Ölürken Güçlüyü Oynadım

Bir Varışına Bir Yokuşuna
Yanımdayken Yok Oluşuna Üzülmüyorum
Ne Gelişine Ne Gidişine
Kadir Kıymet Bilmeyişine Şaşırmıyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri