Al Beni Şarkı Sözleri - Azer Bülbül

Azer Bülbül'ün Esmerin Adı Oya Albümü'nde bulunan Al Beni Şarkısının sözlerini sitemiz sozlerisozu.net'te yayınladık.Usta Sanatçı Azer Bülbül anısına...
Yeni parçalar ve sözleri için sitemizi takip etmeye devam edin.

Azer Bülbül Al Beni Şarkı Sözleri

Gurbetin tadı kaçtı al beni götür beni 
Bağrımda yara açtı al beni götür beni 
Al beni götür beni sılama götür beni 
Al beni al beni götür beni 
Al beni götür beni sılama götür beni 

Ben nerde köyüm nerde salındım düştüm derde 
Ölürsem koyma bura al beni götür beni 
Al beni götür beni sılama götür beni 
Al beni al beni götür beni 
Al beni götür beni sılama götür beni 

Şahdanlım derde yanam ah çeker kezidanam 
Yol gözler garip anam al beni götür beni 
Yol bekler yoksul anam al beni götür beni 
Al beni götür beni sılama götür beni 
Al beni al beni götür beni 
Al beni götür beni sılama götür beni

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri