Al Kırmızı Yeleğim Şarkı Sözleri - Azer Bülbül

Azer Bülbül'ün Fırat Albümünde yer alan Al Kırmızı Yeleğim Şarkısının Sözleri sitemiz sozlerisozu.net'te yayınlandı.Usta Sanatçı Azer Bülbül anısına...Azer Bülbül Al Kırmızı Yeleğim Şarkı sözleri aşağıda bulunmaktadır.
Tüm Şarkı Sözleri için sitemiz sozlerisozu.net'i takibe devam edin...

Azer Bülbül Al Kırmızı Yeleğim Şarkı Sözleri

Al kırmızı yeleğim giyer onu meleğim 
Sen ne zaman istersen ben o zaman geleyim 
Eminede gelliyor emine dolama bağlar beline 
İkimizin sevdası düştü eller diline 

Giydim kırmızı yelek sanki oldum bir melek 
Tam oynamak zamanı bizi ayırdı felek 
Eminede gelliyor emine dolama bağlar beline 
İkimizin sevdası düştü eller diline 

Ah 
Giydim kırmızı yelek sanki oldum bir melek 
Tam oynamak zamanı bizi ayırdı felek zalım felek 
Emine Emine Emine Emine Emine ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri