Alıştım Şarkı Sözleri - Azer Bülbül

Azer Bülbül'ün Zoruna Mı Gitti Albümünde yer alan Alıştım Şarkısının Sözleri sitemiz sozlerisozu.net'te yayınlandı.Usta Sanatçı Azer Bülbül anısına...Azer Bülbül Alıştım Şarkı sözleri aşağıda bulunmaktadır.
Tüm Şarkı Sözleri için sitemiz sozlerisozu.net'i takibe devam edin...


Azer Bülbül Alıştım Şarkı Sözleri

Doğarken Yazılmış Çile Alnıma 
Bu Hayat Yolunda Gülmedi Şansım 
Kimleri Sevdiysem Vefasız Çıktı 
Bir Candan Sevene Düşmedi Şansım 

Alıştım, Alıştım 
Alıştım Kalleşçe Çekip Gidene 
Alıştım Bu Kahpe Bozuk Düzene 
Alıştım Dost Gibi Görünenlere 
Alıştım, Alıştım


Elimi Attığım Dallar Kırıldı 
Ümitler Hayaller Hepsi Yıkıldı 
Küstüm Yaşamaya Canım Sıkıldı 
Bir Candan Sevene Düşmedi Şansım 

Alıştım, Alıştım 
Alıştım Kalleşçe Çekip Gidene 
Alıştım Bu Kahpe Bozuk Düzene 
Alıştım Dost Gibi Görünenlere 
Alıştım, Alıştım..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri