Altın Hızma Mülayim Şarkı Sözleri - Azer Bülbül

Azer Bülbül'ün Ben Sana Vurgunum Albümünde yer alan Altın Hızma Mülayim Şarkısının Sözleri sitemiz sozlerisozu.net'te yayınlandı.Usta Sanatçı Azer Bülbül anısına...Azer Bülbül Altın Hızma Mülayim Şarkı sözleri aşağıda bulunmaktadır.
Tüm Şarkı Sözleri için sitemiz sozlerisozu.net'i takibe devam edin...

Azer Bülbül Altın Hızma Mülayim Şarkı Sözleri

Altın hızma mülayim 
Seni hak'tan dileyim 
Yaz gününde temmuz ayı 
Sen terle ben sileyim 
Gün gördüm, günler gördüm 
Seni gördüm şad'oldum 

Aman aman aman aman 
Yaradan var herkesi bir yaradan var 
Servet verdin derman verme 
Derman veren yaradan var 

Altın hızma incidir 
Gömleği nar incidir 
Benim lal olmuş dilim 
Ne dedim yar incinir 
Gün gördüm, günler gördüm 
Seni gördüm şad'oldum.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri