Amansız Bir Sevda Şarkı Sözleri - Azer Bülbül

Azer Bülbül'ün Ateş Düştüğü Yeri Yakar Albümünde yer alan Amansız Bir Sevda Şarkısının Sözleri sitemiz sozlerisozu.net'te yayınlandı.Usta Sanatçı Azer Bülbül anısına...Azer Bülbül Amansız Bir Sevda Şarkı sözleri aşağıda bulunmaktadır.
Tüm Şarkı Sözleri için sitemiz sozlerisozu.net'i takibe devam edin...

Azer Bülbül Amansız Bir Sevda Şarkı Sözleri

Amansız bir sevda geldi Başıma 
Yürek yandı gönül yandı ben yandım 
Ziyan oldu aktı gitti boşuna 
Ömrüm yandı dünyam yandı ben yandım 

Ask dediğin koskoca bir yalanmıs 
Dost bildiğim gençliğimi çalanmış
Koynumdaki yılandan da yılanmış 
Icim yandi canim yandiben yandim 

Ömür boyu mutluluktan elendim 
Genclik gitti acilara Belendim 
Öyle bir hale geldim ki tükendim 
Gören yandı duyan yandı ben yandım

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri