Aramadı Sormadılar Şarkı Sözleri - Azer Bülbül

Azer Bülbül'ün Güzel Kız Necla Albümünde yer alan Aramadı Sormadılar Şarkısının Sözleri sitemiz sozlerisozu.net'te yayınlandı.Usta Sanatçı Azer Bülbül anısına...Azer Bülbül Aramadı Sormadılar Şarkı sözleri aşağıda bulunmaktadır.
Tüm Şarkı Sözleri için sitemiz sozlerisozu.net'i takibe devam edin...

Azer Bülbül Aramadılar Sormadılar Şarkı Sözleri

Aramadı sormadılar beni 
Kendime vermediler beni 
Aha geldim gidiyorum ben 
Dünyada görmediler beni 

Bu diyar bizim diyar 
Diyarda sevdiğim var 
Toprak ana yandım yandım 
Dağlarda yok mudur kar 

Tırnağımla kapu yaptım 
Kapular beni boğar 

Gözümden Ceyhan aktı
Aramadı sormadılar beni 
Kendime vermediler beni 
Aha geldim gidiyorum ben 
Dünyada görmediler beni 

Bu diyar bizim diyar 
Diyarda sevdiğim var 
Toprak ana yandım yandım 
Dağlarda yok mudur kar 

Tırnağımla kapu yaptım 
Kapular beni boğar 

Gözümden Ceyhan aktı



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri