Aşığım Arkadaş Şarkı Sözleri - Azer Bülbül

Azer Bülbül'ün Yalan Olur Albümünde yer alan Aşığım Arkadaş Şarkısının Sözleri sitemiz sozlerisozu.net'te yayınlandı.Usta Sanatçı Azer Bülbül anısına...Azer Bülbül Aşığım Arkadaş Şarkı sözleri aşağıda bulunmaktadır.
Tüm Şarkı Sözleri için sitemiz sozlerisozu.net'i takibe devam edin...

Azer Bülbül Aşığım Arkadaş Şarkı Sözleri

Dünyanın güzeline saçının her teline 
Onun tatlı diline aşığım ben arkadaş 
Vurgunum ben arkadaş 

Sakın sevme dediler bir ümit vermediler 
Sen delisin dediler ben aşığım arkadaş 
Vurgunum ben arkadaş 

Oda sevecek sandım belliki boşa yandım 
Yazık ki ben aldandım ben aşığım arkadaş 
Vurgunum ben arkadaş 

Sakın sevme dediler bir ümit vermediler 
Sen delisin dediler ben aşığım arkadaş 
Vurgunum ben arkadaş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri