Berkay Bana Sen Gel Şarkı Sözleri

Avrupa Müzik etiketiyle yayınladığı yeni albümünün gözdesi, "Bana Sen Gel" belki de bu yılın en ses getiren Berkay şarkısı olacak. Şarkıya henüz klip çekilmemesine rağmen 315 bin dinlenme yakalamış ve radyoların top listelerine üst sıralardan giriş yapmıştı. Şarkı, Berkay'ın 2017 yılının ilk çeyreğinde yayınladığı yansıma albümü dahilinde çıktı. Sözlerini Berkay ve Çağrı Telkıvıran'ın yazdığı Bana Sen Gel şarkısının sözleri hemen aşağıda sizleri bekliyor, şarkıyla ilgili düşüncelerinizi bizlere gönderebilirsiniz.
berkay bana sen gel şarkı sözleri
berkay bana sen gel şarkı sözü

Berkay Bana Sen Gel Dinle

Berkay Bana Sen Gel Sözleri

Anladım Ki Bunca Zamandır 
Bomboş Gezip Durmuşum
Sol Omuzumdaki Küçük Meleğimle
Ben Zaten Çok Mutluymuşum

Islak Bir Halde 
Kendimi Karşısında Otururken Bulmuşum
Ne De Güzelmiş Senin Yağmurun 
Ay Değil, Ben Tutulmuşum

Geleceksen Bana Sen Gel
Biraz Sarıl, Elini Ver
Ne Olur Sana Dokunmama Izin Ver
İçinde Biraz Ben Varsam Eğer

Geleceksen Bana Sen Gel
Biraz Sarıl, Elini Ver
Ne Olur Sana Dokunmama Izin Ver
İçinde Biraz Biz Varsak Eğer

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri