Berkay Yaz Şarkı Sözleri

Yansıma albümünün ikinci parçası, "Yaz" aynı zamanda Berkay'ın 2017 yılında çıkardığı en çok sevilen 2.parçası olduğundan (dinlenme rakamlarına bakarak konuşuyoruz) olduğu için 1-2 ay içinde kliplendirileceğini düşünüyoruz. Şu an sadece audio versiyonunun bulunduğu yaz şarkısı iTunes, Spotify gibi platformlardan da erişilebilir halde. Sözlerini Murat Güneş'in yazdığı düzenlemesini Ozan Çolakoğlu'nun yaptığı yaz adlı parça şu an 176 bin dinlenmeyi yakalamış durumda. Genel olarak albüm epey kaliteli olmuş ve her şarkının ayrı bir havası olsa da bizim favorimiz bu oldu. Yorumlarınızı bekliyoruz.
berkay yaz şarkı sözleri
berkay yaz şarkı sözü

Berkay Yaz Dinle

Berkay Yaz Sözleri

Sen Beni Üzmek Için Mi Doğmuştun?
Ondan Mı Kalbime Pusu Kurmuştun?
Oysa Ki Ben Ucunda Sen Varsan
Her Şerri Hayra Bile Yormuştum...

Buna Rağmen Gittiysen
Sen Zaten Yanmadan Kül Olmuşsun
Yaz Beni Yalnızlığına Yaz
Uzağımda Ağustos Ayaz

Seni Mutsuz Edeceğim Biraz Avaz Avaz
Az Ne Kadar Acı Çeksen Az
Yüreğin Bensiz Enkaz

Seni Mutsuz Edeceğim Bu Yaz 
Bağır Avaz Avaz
Bağır Çağır Dilediğin Kadar
Bensizlik Çok Ağır Alır Evini Başına Yıkar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri