Erdem Kınay - Hind Her Gece Kal Şarkı Sözleri

Sözlerini Deniz Erten'in yazdığı KnyMüzik youtube kanalında yayınlanan "Her Gece Kal" şarkısında Erdem Kınay ile Hind düet yapıyor. Daha önce Yılmaz Taner ile olan düetini de yine knymüzikte yayınlayan Erdem, her gece kal ile büyük işler başaracak gibi görünüyor. Yaz gelmeden birçok yeni parçanın şimdiden pop müzik piyasasını altüst ettiğine bakarsak; bu yıl Türkiye'de pop müziğin zirvesi yaşanabilir diyor ve sizi her gece kal şarkı sözleriyle başbaşa bırakıyoruz.
erdem kınay hind her gece şarkı sözleri
erdem kınay - hind her gece şarkı sözü

Erdem Kınay - Hind Her Gece Kal Dinle

Erdem Kınay - Hind Her Gece Kal  Sözleri

Daralırken Bir Bir Yollar
Boşa Akmış Dersin Yıllar
Biri Yok Ki Dört Başı Mamur
Bir Asalet  Bin Ihanet

Koşa Koşa Kaç Firar Et
Kuruturlar, Yağsa Da Yağmur.. 
Ne Han Ne Sarayla.. Cepte Tek Parayla
Kim Refahı Bulmuş Kuzum

Içinde Tasayla, Gitsen De Uzayda
Aşk Yoksa Ne Varmış Lüzum? 
Yandım Söndüm Bitti Yeter De
Şöyle Felekten Bir Gece Çal

Aşk Berekettir Düştüğü Yerde
Derdini Kederini Boşluğa Sal

Dünya Belki Son Bir  Seferde
Gel Kaderimden Sayfanı Al
Aşk Berekettir Düştüğü Yerde
Gitme Sakın Her Gece Kal

Yorumlar

  1. şarkıyı ilk başta yabancı sandım diyorum ki hangi dil bu sözlerine bakmasan bir kısmı yabancı bir şarkı olarak kafamda kalcak bence dinleyen kimse coğu cümleleri anlamayıp benim gibi sözlerine bakacaktır :D

    YanıtlaSil
  2. Aynen bende o şekilde geldim baktım replay tuşu bozulacak süper parça

    YanıtlaSil
  3. Ben de sarkiyi biliyorum dedim megerse yanlis soyluyormusum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri