Feride Hilal Akın - Onur Baytan Ayrılık Zor Şarkı Sözleri

Ev Yapımı Müzik adlı youtube kanalında paylaşılan "Ayrılık Zor" şarkısıyla Feride Hilal Akın müzik kariyerine kaldığı yerden devam ediyor. Bu defa Onur Baytan ile yaptığı düet ile çok konuşulan güzel sanatçı, sözleri hakan tunçbilek'e ait ayrılık zor şarkısını söylüyor. Şarkı ilk olarak yeni gelin dizisinin 12.bölümünde karşımıza çıkmıştı ve dizinin yayınlandığı o gece herkes şarkıyı arıyordu, biz de çok geçmeden şarkıyı resmi video klibi ile paylaşıyoruz. Hepinize bol müzikli günler!
feride hilal akın ayrılık zor şarkı sözleri
feride hilal akın ayrılık zor şarkı sözü

Feride Hilal Akın - Onur Baytan Ayrılık Zor Dinle

Feride Hilal Akın - Onur Baytan Ayrılık Zor Sözleri

Ayrılık Zor Biliyorum
Belki Hala Seviyorum Seni
Her Geçen Gün Biraz Daha Fazla Kırılıyorum
Mutlu Bir Son Yok Mu Bize?

Yanıyor Içim Bu Nasıl Acı
Nasıl Olursun Bana Yabancı
Üzerime, Yüreğime Sanki Gözlerin Yıkıldı
Ölüme Bırakma, Bir Çaresi Yok Mu Bunun?

Ayrılık Zor Ayrılık (2x)
Her Geçen Gün Biraz Daha Fazla Kırılıyoruz
Mutlu Bir Son Yok Mu Bize?

Yorumlar

  1. Feride Hilal Akın & Onur Baytan - Ayrılık Zor Şarkısı, Youtube'da An İtibariyle 48 Milyon Görüntülenmeye Ulaşmıştır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri