Gökçe Armağan Şarkı Sözleri

2 yıl önce Her Şey Bitmedi Bitemez ile ünlenen Gökçe, "Armağan" adlı şarkısını dün netd müzik kanalında yayınladı. Kısa sürede 181 bin dinlenmeye ulaşan şarkıya gelen yorumların birçoğu olumlu görünüyor. Sözlerini Barlas Erinç'in yazdığı Armağan şarkısının sitemizde yer alması gerektiğini düşerek şarkı sözleriyle ekledik. Zirvesini 2012 yılında çıkardığı Kaktüs çiçeği albümünden, Tuttu Fırlattı şarkısıyla yapan sanatçı bu yıl da armağan ile güzel işler başaracak gibi görünüyor. Sizce şarkı tutar mı? Yorumlarınızı bekliyoruz.
gökçe armağan şarkı sözleri
gökçe armağan şarkı sözü

Gökçe Armağan Dinle

Gökçe Armağan Sözleri

Bir Daha Sevebiliriz
Elimiz Mecbur
Yeniden Gülebiliriz
Ağlama Bir Dur

Kalpler Kirgin Atsa Da
Gozler Durgun Baksa Da
Yollar Mavi Denizlere
Cikacak Elbet

Çatma Kasini Bi Gul Bana 
Yakma Beni Bu Defa
Kalbimde Biriken Sevdalar
Aç Susuz Hasret Sana

Catma Kasini Bi Gul Bana
Yakma Beni Bu Defa
Kalbimde Biriken Sevdalar 
Armagan Olsun Sana

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri