Tarkan - Sezen Aksu Ceylan Şarkı Sözleri

Bu yılın şüphesiz en dikkat çeken eserlerden olan "Ceylan" Yaşar Gaga, Tarkan ve Sezen Aksu'nun düet yapmasıyla büyük ses yarattı. Bu parça aslen, Diyarbakır'ın şenlik köyünde koyun otlatırken bir bombaatar yüzünden ölen 12 yaşındaki Ceylan Önkol'a yazılmıştır. Hatta bizzat Sezen Aksu'nun bestesidir. Oldukça içten ve duygusal okunan bu parça hakkında daha fazla yorum yapmadan sözleriyle birlikte sizle paylaşıyoruz.
tarkan - sezen aksu ceylan şarkı sözleri
tarkan - sezen aksu ceylan şarkı sözü

Tarkan - Sezen Aksu Ceylan Dinle

Tarkan - Sezen Aksu Ceylan Sözleri

Ah Yüreği̇mde Dörtnala Atlar
Atlarin Sağrisinda Kanatlar
Sağ Yanim Boydan Boya Mezopotamya
Sol Yanimda Rumeli̇ Ağitlari Patlar

Sağ Yanim Boydan Boya Mezopotamya
Sol Yanimda Rumeli̇ Ağitlari Patlar

Gözleri̇me Astilar Seni̇ 
Ceylanim Kör Oldum Ben 
Ne Havan Topu Ne Mermi̇
Senle Vuruldum Ben 

Ah Gözümün Yaşi Sel Selanii̇k
Di̇yarbeki̇r’e Bi̇’ Türkü Selalik
Gezme Ceylan Bu Dağlarda Gezme
Gece Gerdanlik Gündüz Mezarlik

Gezme Ceylan Bu Dağlarda Gezme
Gece Gerdanlik Gündüz Mezarlik


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri