Ozan Doğulu - Demet Akalın Kulüp Şarkı Sözleri

Sözleri Ayşen'e ait olan Demet Akalın Ve Ozan Doğulu'nun son düeti, "Kulüp" şarkısı, sözleriyle birlikte sitemizdeki yerini almıştır. Dün ilk olarak tanıtım klibine netd müzik youtube kanalından ulaşabildiğimiz şarkı bugün resmi olarak çıktı ve iTunes ve Spotify gibi platformlardan da erişilebilir duruma geldi. Bizler de muhtemelen bu yazın en hit parçalarından olan Kulüp'ü sizlerle buluşturalım istedik. 130 BPM Forte adlı albümde yer alan kulüp şarkısı hakkında ne düşünüyorsunuz?
demet akalın kulüp şarkı sözleri
ozan doğulu - demet akalın kulüp şarkı sözü

Ozan Doğulu - Demet Akalın Kulüp Dinle

Ozan Doğulu - Demet Akalın Kulüp Sözleri

Yine Kalıyor Aynı Noktada
Suratın Da Asılıyor
Bir Derdin Bitmeden
Sende Valla Diğeri Başlıyor

Hiç Durulmuyor Orada Bir Dur
Geride Dur 
Vermiyorsun Ki Sen Bana Huzur
Konuşmadan Bir Dinlesen 

Biraz Sussan Çok Güzel Olur
Evde Sen Otur Da 
Kendi Kendine Kudur

Şu Anda Kulüpte Keyfim Yerinde
Arasan Da Seni Duymuyorum
Sanma Çekilirim Bir Kenara
Pistin Ortasında Oynuyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri