Edis Çok Çok Şarkı Sözleri

2017 yılı içinde Edis'ten yeni bir şarkı geleceğini biliyorduk ancak "Çok Çok" adlı parçacısının daha yazın başında yayınlanacağını tahmin etmiyorduk. Dudak, Benim Ol, Olmamış mı gibi şarkılarıyla akıllarımıza kazınan başarılı ses bu yıl da adeta "Kral Benim" dedi. Kendisini yenilikçi müzik anlayışıyla tanıyoruz, her parçasının üstüne bir şeyler katıp her sene bir öncekinden daha iyi bir şeyler ortaya koymaya çalışan Edis Görgülü'nün çok çok şarkısını ilk olarak sözleriyle sitemizde paylaşalım istedik. Bu arada belirtelim, Sözler Onurr, Alper Narman ve Edis'e ait. Parçanın düzenlemesini ise Ozan Çolakoğlu yapmış.
edis çok çok şarkı sözleri
edis çok çok şarkı sözü

Edis Çok Çok Dinle

Edis Çok Çok Sözleri

Oisun Kapris Yok
Bir De Bu Yanaktan Bam Bam Bam
Geri Aidık Baştan
Yine Yine Yeriere Ser Beni Mindere

Kıyamam Sana Ben
Tutuşur Küi Oiurum
Sürerim Aiayı
Savaşır Tuş Oiurum

Yarası Hatıriatır Bütün Dikenieri
Yakışır Bir Gözyaşım Geçersin Enieri

Yanına Yanına Ai Beni Yanına
Yakışırız Ama Çok Çok
Çok Çok!

Yorumlar

  1. ohaaa şarkı çok güzel ama bu kadar kısa sözler olması biraz yazık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri