Feride Hilal Akın İmkansız Aşk Şarkı Sözleri

Bilir mi, ayrılık zor gibi şarkıları ile gönüllerimize taht kuran Feride Hilal Akın, "İmkansız Aşk" adlı yepyeni çalışmasını ev yapımı müzik youtube adresinde yayınladı. Şarkı 17 haziranda yayına girdi ve 1.3 milyon dinlenmeyi aştı. Sözlerini ise Hakan Tunçbilek'in yazdığı İmkansız aşk parçası, özellikle kısa olması dolayısıyla eleştiri yağmuruna tutulsa da biz şahsen yeterli bulduk. Ayrıca feride hilal akın şarkıyı tek başına değil, onur baytan, halil ibrahim kurum ile birlikte söylüyor. Biz de son zamanların trend parçası olan İmkansız Aşk'ı sözleriyle birlikte yayınlayalım istedik. Söz sizde...
feride hilal akın imkansız aşk şarkı sözleri
feride hilal akın imkansız aşk şarkı sözü

Feride Hilal Akın İmkansız Aşk Dinle

Feride Hilal Akın İmkansız Aşk Sözleri

İmkansız Aşk Bana Kader Mi
Kabul Etmek Çok Zor Böylece Biter Mi Her Şey
Aşk, Bana Keder Mi
Canımı Alıp Giderken De Yüzün Güler Mi?

Sevgilim Senden Ayrı Düşmeyi
Seni Başka Bir Aşkla Görmeyi
Ben De Gitmeyi Istemiyorum Ama
Yıkılmamış Hala Duvarlarım

Kahrolur Belki Her Gün Ağlarım
Seni Senden De Çok Seviyorum Ama
İmkansız Aşk, Imkansız Aşk
İmkansız Aşk Bana Kader Mi

Kabul Etmek Çok Zor Böylece Biter Mi Her Şey
Aşk, Bana Keder Mi
Canımı Alıp Giderken De Yüzün Güler Mi?
İmkansız Aşkı Gel Bir De Bana Sor

Sensizlik Ölümden Daha Zor
Bir Çözüm De Bulamıyorum Ben
Sevilmeden De Sevmenin Yarası

Gelirsin Diye Gönlümün Kapısı
Kapanmıyor Ki Anla Halimden
İmkansız Aşk, Imkansız Aşk..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri