Gülden Mutlu Açık Yara Şarkı Sözleri

Gülden Mutlu 2 gün önce "Açık Yara" adlı yeni bir single şarkı yayınladı ve şarkının klibi netd müzik'te paylaşıldı. Pasaj müzik etiketiyle çıkışını yapan başarılı şarkıcı, kısa süre içinde 500 bin dinlenmeye ulaştı. Özellikle 2014 yılında çıkardığı Yatsın Yanıma parçası ve 2016 yılındaki Bye Bye yapımları ile kariyerinde zirve yapan popçu,  açık yara şarkısıyla desteklerinizi bekliyor. Sizce bu yazın hit parçası olabilir mi?
gülden mutlu açık yara şarkı sözleri
gülden mutlu açık yara şarkı sözü

Gülden Mutlu Açık Yara Dinle

Gülden Mutlu Açık Yara Sözleri

A Canım, Sevdin Mi Gittiğin Yeri?
Ne Diye Bizi Bir Tek Ihtimale Bıraktın
Gözyaşı Bu Bilir Mi Akacağı Yeri?
Beni Bilmediğim Omuzlarda Bile Ağlattın

Arada Bir Selam Yolla
Kaldıysa Içinde Yerim, Yurdum
Çok Zaman Oldu
Açık Yara Nasıl Şifa Bulur 
Unuttum

Kokun Üzerimde 
Yanıyor Içim Cayır Cayır 
Böyle Yakmayı Hangi Kalpsizden Öğrendin?

Ben Seni Sevdim 
İnkar Eder Miyim?
Hayır
Tozdum, Topraktım
Rüzgarına Bile Direnmedim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri