Sancak Gel Sen Sabret Şarkı Sözleri

DokuzSekiz müzik etiketiyle yayına geçtiğimiz günlerde alınan "Gel Sen Sabret" parçası, Sancak'ın 2017 albümünden kliplendirdiği ilk parçadır. Sözlerini de kendisinin yazdığı gel sen sabret parçasının aranjörlüğünü Tarık Ceran yapmış.  Ancak birçok hayranı tarafından eleştiri yağmuruna tutulan başarılı sanatçı, bu defa her zamanki tarzının dışında farklı bir müzik ortaya koymuş. Biz şahsen beğendik ve şarkıyı sözleriyle birlikte paylaşmak istedik, yorum sizin.
sancak gel sen sabret şarkı sözleri
sancak gel sen sabret şarkı sözü

Sancak Gel Sen Sabret Dinle

Sancak Gel Sen Sabret Sözleri

Bıraktığın Bu Yük Omuzlarımda
İnan Bir Parça Yok Umutlarımda 
Beklerim De Yine Var Gücümle Seni
Yar Yanım Yerine, Uykularımda Olman
Canımı Yakıyor

Ne Güneş Doğar Bugün
Ne Ay Camımda
Sen Nasılsın Hem Kimin Yanında

Her Gece Görüyorum Inan Ölüyorum
Bunu Bile Bile Nasıl Olduğumu Sorman
Canımı Yakıyor

Gel Sen Sabret, Benim Yerime
Söyle Şimdi Ellerin, Kimin Yüzünde
Gel De Ölme, Senin Elinde
Kimler Sana Dokunmuş, Benim Yerime

Bana Sordun Mu Atarken Yangınlara
Yine De Gururumu Saçtım Da Yollara 
Off
Canımı Yakıyor

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri