Çağatay Akman Sensin Benim En Derin Kuyum Şarkı Sözleri

En son gece gölgenin rahatına bak parçası telif hakkı nedeniyle youtube üzerinden kaldırılan Çağatay Akman, yeni çalışması "Sensin Benim En Derin Kuyum" parçasını da yayınlamış oldu. Özellikle genç yaştaki kitlelere hitap eden parçaları ve besteleriyle ülkemizde sanatçılar arasında şüphesiz farklı bir yer edindi. Sözlerini yine çağatay akman ve Ahmet Hatipoğlu'nun yazdığı, 2645 Records etiketiyle yayınlanan sensin benim en derin kuyum şarkısı sözleriyle birlikte sitemizdeki yerini aldı. Son olarak belirtelim şu an youtube trend parçalar listesinde de 4.sıraya yükselen bu parça şimdiden 3.7 milyon dinlendi. Sizce çağatay bu yeni çalışmasıyla, gece gölgenin rahatına bak parçasını geçebilir mi?
sensin benim en derin kuyum şarkı sözleri
sensin benim en derin kuyum şarkı sözü

Çağatay Akman Sensin Benim En Derin Kuyum Dinle

Çağatay Akman Sensin Benim En Derin Kuyum Sözleri

Sensin Benim En Derin Kuyum
Bak Bu Da Benim En Kötü Huyum
Neden Bu Kadar Serin Suyun
Anlamadım Zor Oyun

Yüzük Biraz Pahalı, Yaşantımız Ucuz
Yolumuz Yokuş, 
Kokuşmuş Hayaller Içinde Yok Olmuşuz

Sensin Benim En Derin Kuyum
Bak Bu Da Benim En Kötü Huyum
Neden Bu Kadar Serin Suyun

Anlamadım Zor Oyun
Yine Bir Gece Yarısı Kaldım Yalnız Uçurumda
Ölüme Karışıyor Gövdem
Güneşi Görmedi Öfkem
Gitsem De Ölsem, Kalsam Da Dönsem

Sensin Benim En Derin Kuyum
Bak Bu Da Benim En Kötü Huyum
Neden Bu Kadar Serin Suyun

Anlamadım Zor Oyun
Yüzük Biraz Pahalı, Yaşantımız Ucuz
Yolumuz Yokuş, 
Kokuşmuş Hayaller Içinde Yok Olmuşuz
Sensin Benim En Derin Kuyum

Bak Bu Da Benim En Kötü Huyum
Neden Bu Kadar Serin Suyun
Anlamadım Zor Oyun

Yorumlar

  1. sıfır yorum ilki benden süpersin ÇAĞATAY senle karşılaşınca kalbim atıyo yakışıklılığın tavanda resmen ayrıca şarkıların yakıyoo sensin benim en derin kuyummm

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri