Alişan Zor Sensiz Şarkı Sözleri

Sözleri Tarık İster'e ait olan "Zor Sensiz" ile Alişan hem müzik marketlerde hem de youtube'daki yerini MüzikPlay ile aldı. Avrupa müzik etiketiyle çıkışını yapan başarılı sanatçı, 21 temmuz'dan bugüne (24 temmuz) 170 bin dinlenmeye ulaştı bile. Henüz şarkıya bir klip çekilmese de ilerleyen günlerde kliplendirileceğini umuyoruz ve sizi zor sensiz şarkısının sözleriyle başbaşa bırakıyoruz. Müzikle kalın!
alişan zor sensiz şarkı sözleri
alişan zor sensiz şarkı sözü

Alişan Zor Sensiz Dinle

Alişan Zor Sensiz Sözleri

Yandım Ateşe Kimse Su Tutmadı 
Toplayıp Külleri Bi Kenara Koymadı 
Anladım Hayat Acı Çekeni Seviyor 

Susmadı Yüreğim Bu Nasıl Acı 
Alnıma Yazılmış Bu Kara Yazı 
Sardılar Bu Yarayı Kapatma Diyor 

Senle Anılarımı Bi Silip Atamadım 
Ağladım Ağladım Bi Yere Varamadım 
Unutmak Istedim Hiç Unutamadım, Zor Sensiz 

Bıraktım Aramayı, Adını Anmayı 
Yazdığım Şarkının Çalıp Savrulmayı 
Teninle Olamamak Inan Ki Kahrediyor

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri