Bahadır Tatliöz Takvim Şarkı Sözleri

Bahadır Tatlıöz, "Takvim" adlı yep yeni single çalışmasını az önce Netd müzik aracılığı ile sevenlerine sundu. 2 gün kadar önce kısa bir tanıtım klibi yayınlanmış ve 100 bin kadar izlenme elde etmişti. Şarkının çıkmasıyla daha ilk saatten 13 bin izlenmeye ulaştı bile. Sözlerini bizzat kendisinin yazdığı takvim şarkısı, itunes, spotify üzerinden de dinlenebilir duruma geldi. Biz de bu enfes parçayı şarkı sözlerini ekleyip sizlere sunuyoruz. Bu arada eski takipçilerimizden son 20 gündür güncel şarkıları paylaşamadığımız için özür diliyoruz. Bugünden sonra tam gaz devam, bol müzikli günler.
bahadır tatlıöz takvim şarkı sözleri
bahadır tatlıöz takvim şarkı sözü

Bahadır Tatliöz Takvim Dinle

Bahadır Tatliöz Takvim Sözleri

Nefesim Resim Çizer Cama
Alışmışım Her Gece Keder Ve Gama
Özlemin Kamçılar Durur Beni
Sarıp Sarmalarki Yalnızlık
Titretir Teni

Aklını Boş Ver, Kalbine Bir Sor
Bence Özledin Çokca Beni
Arzular Yakar Durur Seni
Sarıp Sarmalarki Yalnızlık
Titretir Teni

Ne Istedin Vermedim
Aylar Oldu Gelmedin Bana Geri
Takvimde Yaprak Bitti
Yeni Aylar Ekledim Deli Gibi Senin Için

Bazen Akıl Ermez Kalbi Anlamaz
Aşk Baki Insan Fani
Sen Varsan Biz Varız
Biz Bu Aşkı Toplarız, Yeterki Dön Geri

Yorumlar

  1. beyin koşarak uzaklaşır..

    YanıtlaSil
  2. Serviste tantavi'ye ulaştığımızda çalan şarkı

    YanıtlaSil
  3. serviste okulumuza yaklaşırken hep çalır

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri