Dila Kırmızı Halı Şarkı Sözleri

Sözleri bizzat Dila Kalafotoğlu'na ait olan "Kırmızı Halı" adlı single dün netd müzikte paylaşıldı. Düzenlemesini Turaç Berkay Özer'in yaptığı, 1 günde 150 bin dinlenmeye ulaşan kırmızı halı parçası birçok kişi tarafından yapılan güzel yorumlar sayesinde listelere üst sıralardan girdi. Yorumlarda klipte oynayan kişinin çocuklar duymasından havuç olduğu söylense de maalesef o değil. Sizleri kırmızı halı şarkısının sözleriyle başbaşa bırakıyor ve mutlu günler diliyoruz.
dila kırmızı halı şarkı sözleri
dila kırmızı halı şarkı sözü

Dila Kırmızı Halı Dinle

Dila Kırmızı Halı Sözleri

Bu Sabah Erken Uyandım 
Bir Şey Olmamış Gibi
Üzerimi Giyindim Çıktım 
Caddeler Hep Bomboş Gibi

Beni Sana Katan Her Neyse 
Kafamı Patlatıp Durdum 
Yoruldum Hep Ağlamaktan 
Bu Sefer Kafaya Koydum

Yollarına Serdik 
Hep Kırmızı Halılar 
Mervelerde Kaldık 
Hep Öyle Bildi Babalar

Sevsem Mi Dövsem Mi
Ben Valla Bilemedim
Günyüzü Bir Göster 

Ben Hala Göremedim
Boş Verdim Değmezsin Sustum
Allah Affetsin
Yılanın Bası Hep Sensin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri