Sıla - Mabel Matiz Muhbir Şarkı Sözleri

Geçtiğimiz günlerde harbiye açıkhava konserinde gerçekleştirilen konserde Sıla ve Mabel Matiz'in birlikte okuduğu "Muhbir" şarkısı adeta damgasını vurdu. Büyük merakla düet şarkının resmi olarak ne zaman yayınlanacağını beklerken Sıla kendi youtube vevo hesabından muhbir parçasını paylaştı ve kısa sürede youtube trend listesinde 7.sıraya yükseldi. Büyük ilgi gören şarkının sözlerini geçte olsa siz takipçilerimizle paylaşmak istedik. Muhbir parçasına önümüzdeki günlerde bir klip çekilirse oldukça ilgi göreceğine şüphemiz yok, bu arada şarkı sony müzik etiketiyle yayınlandığı için yine oradan -çıktığında- resmi klibine ulaşabilir veya sitemizi takip ederek haberdar olabilirsiniz. Nice güzel müziklere, hoşçakalın.
sıla mabel matiz muhbir şarkı sözleri
sıla - mabel matiz muhbir şarkı sözü

Sıla - Mabel Matiz Muhbir Dinle

Sıla - Mabel Matiz Muhbir Sözleri

Kalp kırıyor her günün akşamı Ve bana kalıyor boynunu bükmesi

(x2) Vardığın yerde kalbin durdu Durmaz dar vakit Sanki serde bir şey soldu Ahdımdan hafif

(x2) Sorma ben inim inim inliyorum Sen sustukça geberiyorum geberiyorum Sürç-i lisanısın inatçı kalbimin Konuşanlara özeniyorum

Ah, aah, ahh (4x)

Bir diline dolanmış bahaneler Bahane değil onlar harabeler

(x2) Hüngür hüngür ağladım Senin alacağın olsun Utandı meyhaneler Oyuna getirdin aşk Sana da aşk olsun Muhbirmiş kelimeler

(x2)
Sorma ben inim inim inliyorum 
Sen sustukça geberiyorum geberiyorum 
Sürç-i lisan nasıl inatçı kalbimin 
Konuşanlara özeniyorum

Ah, aah, ahh (4x)


Sorma ben inim inim inliyorum 
Sen sustukça geberiyorum geberiyorum 
Sürç-i lisan nasıl inatçı kalbimin 
Konuşanlara özeniyorum

[Hatalar Düzeltildi.09.06.2018 Güncellendi.]

Yorumlar

  1. Sütçü lisanısın değil mi ya

    YanıtlaSil
  2. yok ya, sütçü imam lisanslısın demiyo mu :/

    YanıtlaSil
  3. "Sürç-i lisanısın kalbimin"

    YanıtlaSil
  4. Sıla-Mabel Matiz Muhbir Şarkısı An İtibariyle Youtube'da 115 Milyon Görüntülenmeye Ulaşmıştır.
    -Sözlerdeki Hatalar Düzeltilmiştir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri