Burak King Koştum Hekime Şarkı Sözleri

2 gün önce yayına giren "Koştum Hekime" şarkısı ile Burak King rekora adım adım ilerliyor. Kısa sürede en çok hitlenen şarkılardan biri olup 500 bin dinlenmeye kısa sürede ulaşan koştum hekime parçası bir albüm dahilinde değil, tekli(single) parça olarak çıkmıştır. Sözlerini bizzat Burak King'in yazdığı bu parça ILS Vision Music etiketiyle piyasaya sürülmüş ve iTunes, Fizy, Spotify dahil tüm dijital platformlardaki yerini almıştır.  Biz de şarkı sözlerini sizlere sunuyor ve yorumlarınızı bekliyoruz.
burak king koştum hekime şarkı sözleri
burak king koştum hekime şarkı sözü

Burak King Koştum Hekime Dinle

Burak King Koştum Hekime Sözleri

Bastın Da Yarama Basma Dedim
Dönmek Yok Asla Dedim
Sen Yüzünü Asma Dedim
Varsa Getir Dermanımı

Koştum Hekime Hasta Gibi
Ezberledim Yollarını
Kader Bi Rastlantı Mı?
Kelepceledi Kollarımı.

Bastın Da Yarama Basma Dedim
Dönmek Yok Asla Dedim
Sen Yüzünü Asma Dedim
Varsa Getir Dermanımı

Koştum Hekime Hasta Gibi
Ezberledim Yollarını
Kader Bi Rastlantı Mı?
Kelepceledi Kollarımı.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri