Mert Koçak Jeton Şarkı Sözleri

Yeni bir isim olan Mert Koçak, "Jeton" adlı şarkısıyla bu yıl ki çıkışını yaptı. Kendisine öncelikle hayırlı olsun diyoruz, adını jeton adlı albümünden alan şarkısı 25 ağustos'ta yayınlanmasına rağmen 1 gün içinde 600 bin dinlenmeye ulaştı. Sözlerini de yine kendisinin yazdığı jeton şarkısını biz de sizlerle paylaşalım istedik. Sesi farklı yeni bir isim, o yüzden şimdiden başarılar diliyor ve sözü size bırakıyoruz.
mert koçak jeton şarkı sözleri
mert koçak jeton şarkı sözü

Mert Koçak Jeton Dinle

Mert Koçak Jeton Sözleri

Yaktığın Ateş Söner
Bu Kalp Seni De Gömer
Kaçan Tilki Dükkana
Elbet Geri Döner

Aldım Acılarımı Elime
Ayrılığın Ilacını Buldum
Geçmiş Olsun Kalbine
Ben Seni Çoktan Unuttum

Adın Neydi Canım Pardon?
Göremedim Yaş Mı Düştü?
Ben Yuvadan Çoktan Uçtum
Attığım Jeton Şimdi Mi Düştü?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri