Merve Özbey Hükümsüz Şarkı Sözleri

Kısa süre önce kendi youtube kanalından yayınladığı "Hükümsüz" adlı şarkısıyla Merve Özbey epey ilgi çekti. Aslen Sezen Aksu'ya ait olan hükümsüz şarkısına kendi yorumunu katarak güzel bir eser ortaya çıkaran Merve, 1-2 saat içinde 20 bin dinlenmeyi geçti bile. Yayınladığı tüm şarkıları akustik olarak sunması epey dikkatimizi çekti. Muhtemelen daha sonra çıkaracağı şarkıları da akustik yapacak diye tahmin ediyoruz. Her neyse, bu güzel şarkıyı sözlerini de ekleyerek sozlerisozu.net adresimizde paylaştık ve yorumu size bırakıyoruz. Ayrıca Merve Özbey'in yeni çıkaracağı tüm şarkıları da burada sözleriyle bulabileceksiniz. Kendisinin kanalına abone olmayı ihmal etmeyin. Teşekkürler.
merve özbey hükümsüz şarkı sözleri
merve özbey hükümsüz şarkı sözü

Merve Özbey Hükümsüz Dinle

Merve Özbey Hükümsüz Sözleri

Şu Hayat Kavgasında Toz Duman Sürüklendim 
Nerdesin Suna Boylum, Gözlerinde Sevdam Kaldı 
Öyle Bir Yaşamak Ki Kendimi Zor Büyüttüm 
Ayrılık Vurgunda Belli Etmedim Ama Ciğerim Yandı 

Ellerini Sevdim Sanma Hatıran Şahidimdir 
Ben Yandım Yar Sen Yanma 
Aşk Amansız Bir Haindir 

Dünya Yıkılsa, Yıkılmaz Aşkın Bende 
Leyla Yeniden Can Buldu Bak Sayende 

Verdiğin Söz Hükümsüz 
Geçmedi Gönül Senden 
Ettiğim Aha Inanma 
Sana Hiçbir Kötülük Gelmez Benden

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri